¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

روز اول...

 

 

سلام...می خوام اولین مطلب وبلاگم را با این مطلب شروع کنم...البته..میدونم که نباید بدون سایه شروع کنم..اما..متاسفانه نمیدونم این سایه کجا هست..
توی این وبلاگ سعی می شه در مورد همه چیز نوشته بشه..چه عمومی و چه تخصصی..
لطفا ما را از نظرات خودتون محروم نکنید.
بگذریم..

--------------------------------------------------------------------------------

چشمان محزون...

تو هر روز برای قدم زدن به اینجا می آیی
من زبان در کام می کشم٬ نباید به گزاف سخن بگویم
تو می گویی شادمانی و همه چیز به خوبی پیش می رود
بسیار خوب٬ یا الله به پیش٬ عزیزم ٬ من زمان بسیار زیادی دارم
چشمان محزون هر گز دروغ نمی گوید

خوب مدتی من خموش بر تو نگریسته ام
و تا زمانی که تو خوب و روبه راه هستی هیچ حرکتی نخواهم کرد
تو نمایان می شوی و سپس با شرم دور می گردی
اما من به خوبی می دانم تو از این راه گذر خواهی کرد
چشمان محزون هرگز دروغ نمی گوید

عزیزم آیا میدانی برای من مهم نیست
آیا میدانی من در آنجا بوده ام
خوب اگر چیزهایی در فضا بی مهر و محبت احساس می شود
نگران نباش عزیزم٬ اینها از ذهنت خواهد گذشت

می دانم به آن می اندیشی که هرگز از آن من نخواهی شد
خوب درست است ٬عزیزم٬ من اهمیتی نمیدهم
لبخند شرم چه شیرین است ٬ و این یک حقیقت است

یا الله ٬ من اهمیتی نمی دهم
بفرما ٬ کاملا شیک کن برای یک قرار ملاقات
خوب یک گام بیش خیلی دیر خواهد بود

روبان آبی .آبی بر زلفت
بسیار مطمنی که من آنجا خواهم ایستاد

چشمان محزون هرگز دروغ نمی گوید...
چشمان محزون هرگز دروغ نمی گوید...


               (  امین )

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ http://morvarie-e-ashk.blogksy.com

سلام
گشتی در وب لاگت زدم
بسیار زیبا و خواندنی است من هم اولین بار است که دست به ساخت یک وب لاگ زدم ادرسش را برایتان نوشتم ببینید اگر چه پر از نقص است امیدوارم مرا از نظرات ارزنده تان برخوردار بسازید.
موفق باشید

سایه جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام سلام سلام...امین اقای گل!
تبریک امین جوووووووونی. امیدوارم همیشه موفق باشی.
خوندم نوشتهای قشنگ و ....زیبای شما رو. و ممنونم از لطف و این همه صمیمیت....

پیدات میکنم! کارت دارم...تا اون موقع شاد باشی و پیروز...
بدروووووود!

سایه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ب.ظ http://saye1.blogsky.com/

سلام امین عزیز
مرسی خیلی عالی بودموسیقی فوق العاده ای گذاشتی و شعرات زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد