¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

شعر آزاد...

****من قامت درختم...****

پرواز پرنده ام
عاف و سنگم
تو معنی آب را در هم نهاده ای
من فصل ..فصل کتاب تو را
در چشم گرفته ام
از جان سروده ام
....
من روح توام
در عرصه خاموشت
شعر توام
در لبان بسته ات                                 
پرواز توام
در بال پرنده ات
رنگ توام در کبودیت
من را زبان دیگری ده
با من به زبان دیگری گوی
می شنوی؟...

========================================================

*****فرشته شعر*****

 

دیرست فرشته شعر
بر بستری از رویا و آرامش خفته
و من در انتظاری طولانی
چشم به آسمان دوخته امعشق را با دار تجربه کردم                               
و دوستی با خارخار ندامت
آه ای خداوندان روی زمین
لحظه ای آرامم بگذارید
که من
عمریست
با خویشتن خویش
می جنگم...

(امین)

نظرات 1 + ارسال نظر
من یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky

بابا ایول تو دیگه کی هستی! اگه این سهلتر از دبیرستان باشه که من برم خودمو خودکشی کنم. ولی در کل باهات موافقم دانشگاه کیلو چند؟ ... اصلا یادم رفت راجع به وبلاگت نظر بدم! چقدر قالبش خوشگله. راستی این سیستم مقابله با کپر رایتت (جون؟! چیزی گفتی؟!) خیلی لوسه. دو بار کلیک کردم ببینم عصبانی بشه چیکار میکنه رو صفحه قفل کرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد