¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

نامه...







تصدقت شوم...
از حالم خواسته باشی
سرم که درد نمیکند
اما...
دستمال یادگاری تو
پر از دردهای دلم شده
نمی دانم
ستاره ام چه شد!
دیگر آسمانی ندارم
نگاهم عاشقانه است
اما
آجرهای این دیوار تازه ساز
زبان شعر را نمی فهمند
پرنده های بوسه ام ٬‌.. پیدات نکردند
بهار هم دیگر نیامد
باور نمی کنی؟


==================================================

به ( هیچ کس ) گفتم : سلام
خندید...
من هم خندیدم
گره ای در ابروانش انداخت...
من هم گره ای در ابروانم انداختم
هر کاری کرد ٬‌من هم کردم
گفتم : سلام ٬‌تو را می شناسم؟!
اما این یکی ٬ دیگر دروغی بیش نبود..
در آینه بودم که گفتم : سلام...
{.......}






==================================================

آیاتند ٬ آیات
حاشا نمی کنم
کودک٬ شعر و بهار
کودک..
با بازی/ شیطنت / لبخندهاش
و شعر....
که قلمرو خاک است و نقره و ماه
و گنجشک هایی که در سپید می خوانند
و کودکی...
که اوبین بادام تر را می چیند و پا می گذارد به فرار
و بهار....
که سر قیچی بهشت است
و سجاده خدا...!

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمویی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

زبان شعر عاشقانه رو هیچ کس جز عاشق نمیفهمه....آجرای
دیوار تازه ساز که عاشق نمیشن.....


خودتو بشناس تا زندگیتو بشناسی....

من پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

این شعر واقعا از خودت بود؟! معرکه است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد