¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

بیوگرافی انریکو ایگلسیاس...

tyانریکو به چهار زبان"ایتابیایی .پرتغالی. اسپانیایی و انگلیسی شعر می گفت. ضمن اینکه میلیون ها از کارش به فروش می رسیدند . سال 2000 آلبوم "با تو بودن" را آغاز کرد. انریکو بیش از 4 میلیون از این آلبوم را به فروش رساند و سپس به کار روی آلبوم "موسیقی الهی" پرداخت.
انریکو می گوید: آلبوم جدیدم با آلبوم های قبلی من بسیار متفاوت است به طوری که مورد توجه بسیاری از مردم قرار می گیرد. من فکر می کنم این یک موقعیت عالی برای من است تا در کار هایم تنوع ایجاد کنم. من فکر می کنم کوچک شمردن من باعث می شود که کارهای بزرگ انجام دهم و همین شروع آلبوم 7 "seven" است و مرا به سمت این می کشاند که یه آلبوم قشنگ و زیبا بسازم.
گوشه ای از افتخارات و ویترین جوایز انریکو به شرح زیر است:

سال 2003 اهدایی موسیقی آمریکا:هنرمند لاتین منتخب
سال 2002 اهدایی موسیقی آمریکا: هنرمند لاتین منتخب
سال 2001 اهدایی موسیقی آمریکا: هنرمند لاتین منتخب
سال 1999 اهدایی موسیقی آمریکا: هنرمند لاتین منتخب
سال 1997 اهدایی موسیقی آمریکا: هنرمند لاتین منتخب
سال 1997 اهدایی بیلبورد :هنرمند سال
سال 1997 اهدایی Ascape : بهترین اجرا
سال 1996 اهدایی بیلبورد:بهترین آلبوم سال
سال 1996 اهدایی Ascape : بهترین اجرا
سال 1996 اهدایی ACE :بهترین اجرای سال
سال 1999 عنوان خوش چهرا ترین مرد سال.

نظرات 2 + ارسال نظر
جاوانویس پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://javaworld.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به ماهم یک سر بزن

من شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:00 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چطوری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد