¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

من...

امروز توی باشگاه چقدر من حرف زدم... خودم باورم نمیشه... اصلا من که اهل حرف زدن نیستم... منی که یک ساعت و نیم بیشتر توی باشگاه نمیموندم
اصلا نمیدونم چطور شد سه ساعت و نیم موندم... ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه
عجب پایه ای بود برای حرف زدن ... فکر کنم از موقعی که اومدم اصفهان اینقدر با کسی حرف نزدم...البته می دونم برای شما جای تعجب داره..حالا بماند!
یه چیز خیلی با حال اینکه هم همسن منه.... هم اسمش عین خودمه.... هم قدش .. بازم اه ه ه ه ه ه
رشته ش هم تقریبا هم رشته خودمه کامپیوتر می خونه.....
خیلی پسر با حالیه... خوشتیپ .. خوشگل .. با مرام ... در س خون هم هست...!!!
میگه اگر کنکور قبول نشم .. دیگه باشگاه نمیام... حوصلشو دیگه ندارم...!!
ولی بازم اون سوال مسخره رو از من کرد سوالی که همه ازم میکنند اصلا هر کی منو میبینه..میگه مکمل هم مصرف می کنی...
ای بابا .. سه پیچند چقدر ... بابا به جون انریکوام فقط 2 هفته مصرف کردم ... نه بیشتر نصفش مونده..
حالا شما هی این بدن غناس ما رو چشم بزنید...اوفففففففففففففففففففففف
چقدر هم گیر داده بود به این بازو هام... اهههههههههه..... داشتم از خجالت جلوی بقیه آب میشدم... منم که اهل این فیگور بازی ها نیستم.. آقا هی با من
ور می رفت....دلم می خواست هی برم اون طرف..!
بگذریم...
جدیدا دیدی توی تلوزیون چه اصطلاحات با کلاسی به کار میبرند " رئیس جمهور منتخب "
توی این همه مدیت دوره های انتخاباتی این اولی باره که اینو می شنوم...!!
"" موش توی سوراخ نمی رفت جارو به دمش بستند""
بابا اینکه هیچ کس تحویلش نگرفت ... حالا شما براش پشوند می زارند
هنوز هیچی نشده ... با این و اون دیداراشو می زارند..
یه مسئله خیلی با حال دیگه که توجه منو جلب کرد اینکه.....
اگر دقت کنید مجری های اخبار یقه هاشون رو تا آخر میبندند!! ( جدیدا)
چقدر یقه آخوندی مد شده ..وا  !!
این مجری در صد ثانیه هم دیگه تیپش داره عوض میشه..
آقا یون و خانوما... به گوش باشید... ایران آزاد شد..!!
* یه صحنه ای هم امروز دیدم .. که یه گربه سیاه درست جلوی در خونه ما .. توی یه لحظه دستش رو انداخت دور گردن یه گربه سفید..
بیچاره چه جیغی کشید...تا رفتم دیدم رو بیشتر کنم .... گربه سفیده در رفت گربه سیاه هم داشت راست راست ... توی چشمام نگاه می کرد..**

اصلا این چه ربطی داشت؟؟؟؟
اگر فهمیدید به منم بگید.. > من که نفهمیدم ؟ ( جراید)!
 
=========================================
راستی ... یه چیزی یادم اومد .... بازم خندم گرفت....
امروز توی باشگاه یکی از بچه ها که تنش خدایی خیلی بوی عرق میگیره  وایییییییییییییییییی
چه بوی .... وقتی می خوام کمکش کنم ... برای تمرین ها ... اون جا هایی که دم و بازدم داره .. غصم می گیره .. اوهههههههههههههه
می گفت من وقتی توی خونه می خوام برادرم یا خواهرام و اذیت کنم ..
توی اتاق زیپ ساک ورزشی خودم رو باز می کنم اونوقت اون بیچاره ها رو بگو از بو خفه می شند..!!
هر وقت می فهمند ... بهش یه چیز میگند..
اما وقتی نمی فهمند یا پنجره رو باز می کنند یا کولر رو روشن می کنند!!!!!!!!!!
تازه به منم می گه خوش به حالت که بوی عرقت صفره...
بابا بی خیال... کی میگه من که تا میام خونه .. مادرم می گه اه...زودتر برو حمام....( اینو داشته باش)
جاتون خالی ...
 بعد از حمام یه شربت آبلیمو زدم توی رگ ...!
چه حالی داد توی این گرما...

آهان یه چیز دیگه
این دیوونه که دلش نخواست با هاش تبادل لینک کنم..
ولی آدرس اونو اینجا میزارم.. بهش سر بزنید... دیوونست ... بابا... عین خودتونه...!

دیوونه خونه پردیس
**********************************
فردا هم که دانشگاه دارم ... ببینیم چی میشه...
خوش باشید...
انریکو یادتون نره...
دوستون دارم یه دنیا...
فعلا...

نظرات 1 + ارسال نظر
من یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

به جون خودت بلد نیستم!!! نه که نخوام! دیگه اینقدرا هم چیز نیستیم! یه چیزی رو می دونستی؟ مطالب غیر انریکویی ات بیشتر می چسبه... در ضمن اون گربه ها... اصلا تو فضولی؟ خوشت میاد یکی همچین مواقعی بیاد زاغ سیاه تو رو چوب بزنه؟!!! آدم یه چیزی بگه ها... در ضمن کاش می شد دیگه سیاسی ننویسی. واسه خودت می گم. می دونی که دعوا درست میشه. راجع به تبادل لینک هم اگه راهنماییم کنی ممنون می شم... راهنمایی ها. نه مسخره ام کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد