¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

انریکو...

قسمت گالری عکس و گالری متن آهنگ های انریکو هم راه افتاد...


=====================

 دوستان تصمیم گرفتم چند تا نکته رو بهتون تذکر بدم:

 

اول اینکه بدونید ترانه باور کن که متعلق به گوگوش است رو انریکو هرگز

 

نخونده است

 

این آهنگ رو Jounior Iglesias که برادر بزرگتر انریکو است خونده است.

 

من می تونم این رو ثابت کنم چون آلبوم کاملش رو دارم. Jounior این آلبوم رو

 

 در سال 2000 خونده است که اسم آلبومش هم هست Dream Sun    

 

دوم اینکه اگه در مجله ای خوندید که انریکه در بیشتر کنسرتهایش زمین

 

 می خوره این هم یک حرف چرت دیگه است. اونها حتی یه دروغ نوشتند که

 

انریکو خود را آدم دست و پا چلفتی می داند.

 

در ضمن رابطه انریکو با پدرش اونقدرها هم که میگن بد نیست. انریکو گفته که

 

آهنگ Quizas درباره پدرش است.

 

 نمی دونم تا حالا این آهنگ رو شنیدید یا نه ولی من ترجمه شعرش رو اینجا

 

برای شما میذارم.

 

 

سلام پیرمرد  به من بگو بر تو چه گذشت

 

سالها می گذرند و من هرگز نمی خواهم که فکر کنی تو را فراموش کرده ام

 

در سهم خود من نمی توانم شکوه ای داشته باشم در مورد چیزهایی که یکسان

 

هستند

 

اگر چه باید اعتراف کنم خیلی بیشتر از اینها در زندگیم تنها هستم

 

از درون من و تو یکسان هستیم و این مرا دیوانه می سازد که در این باره فکر

 

کنم

 

شاید زندگی ما را هر روز بیشتر از یکدیگر دور نگه می دارد

 

شاید زندگی ما را از حقیقت دور نگه داشته است

 

شاید تو به دنبال دشت هستی و من به دنبا ل دریا

 

شاید متشکرم از زندگی و تو را هر روز بیشتر دوست دارم

 

 

سلام پیرمرد  به من بگو بر تو چه گذشت

 

چیزهای بسیاری هست که می خواهم به تو توضیح بدهم

 

چرا که یک نفر هرگز نمی داند که من فردا من اینجا خواهم بود

 

بعضی وقتها ما در اشتباه بودیم   تو همواره می خواستی که راه را به من نشان

 

دهی

 

اما من تلاش می کنم       من نمی خواهم جر و بحث کنم

 

از درون من و تو یکسان هستیم و این مرا دیوانه می سازد که در این باره فکر

 

کنم

 

شاید زندگی ما را هر روز بیشتر از یکدیگر دور نگه می دارد

 

شاید زندگی ما را از حقیقت دور نگه داشته است

 

شاید تو به دنبال دشت هستی و من به دنبا ل دریا

 

شاید متشکرم از زندگی و تو را هر روز بیشتر دوست دارم

 

 

سلام پیرمرد  به من بگو بر تو چه گذشت

 

سالها می گذرند و من هرگز نمی خواهم که فکر کنی تو را فراموش کرده ام 



==============================================


یک خبر توپ دارم . تصورش رو بکنید که تا چند روز دیگه EnriQue و Shakira و Blue در مصر کنسرت اجرا خواهند کرد.

 

البته فکر نکنید که با هم اجرا خواهند داشت . در واقع سه کنسرت جدا اجرا

می کنند.

 

خداییش دوست نداشتید اونجا بودید. در ضمن Shakira از EnriQue تشکر

 

کرده به خاطر اینکه سه تا از آهنگهای آلبوم جدیدش رو EnriQue نوشته بود.

 

 فکر کنم Shakira یکمی EnriQue رو هم ساپرت کرده باشه . (خدا میدونه)




========================================================

در ضمن یک دانلود جالب براتون دارم. اگه می خواهید در هنگام

 

chat از عکس انریکو برای زمینه کادر chat استفاده کنید ( یعنی IMVironment)

 

روی نوشته زیر کلیک کنید.

 

EnriQue Iglesias Imvironment <<<<<<

 

دقت کنید که برای ریختنش سرعت اینترنت شما باید یکمی بالا باشه.

 

================================================ 

سلام دوستان اگر تبلیغ پپسی انریکو رو میخواید ببینید اینجاست.

 

در این تبلیغ که به نام گلادیاتورها معروف شده Enrique Iglesias و

 

 Britney Spearsو Pink Floyd و Beyonce حضور دارند.

 

انریکو به خاطر حضور در این تبلیغ مبلغ 8 میلیون دلار از شرکت پپسی دریافت

 

 کرد.

 

شرکت پپسی در حدود دو ماه به دنبال انریکو برای حضور در این تبلیغ بود.

 

(چه آویزون)

 

انریکو در این تبلیغ نقش یک سزار رومی رو بازی میکنه که گلادیاتورها بر

 

علیه او شورش می کنند.

 

 در این تبلیغ از آهنگ We Will Rock You که متعلق به گروه Queen

 

است استفاده شده.

 

خوب زیاد حرف زدم اگه میخواهید این تبلیغ رو ببینید به این قسمت بییاید.

 

 

 

Artist : Enrique, Britney, Pink & Beyonce

 

Clip : Gladiators (Pepsi)

 

Year : 2004

 

Type : Windows Media Video

 

Size : 4 MB

 

در ضمن یک نکته هم تذکر بدم که وبلاگ من فقط همین یک صفحه نیست در

 

قسمت لیست صفحات به بخش های دیگه ی وبلاگ هم سر بزنید.


====================================

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.salot-preto.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری موفق باشی یه سری هم به من بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد