¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

بالاخره.... این اعتراضات ما توی دانشگاهمون جواب داد.... دیروز سر کلاس برنامه نویسی... استادمون نیومد... یعنی برای ماموریت رفته بود تهران...
بعد هم که ما رفتیم سر کلاس یه نفر دیگه بود... گفتش که اگر شما بخواین ... دانشگاه براتون یه کلاس حداکثر 15 جلسه ای میزاره... اونم با یه استاد جدید..!
تاریخ امتحانمون هم افتاد برای شهریور استثنا.... تازه این بچه فتوشاپ رو هم دارند این کارو می کنند.. وایییییییییییییییی.... خدا به خیر کنه..
همه ما دیروز پای دو تا برگه رو امضا زدیم... یه نماینده هم انتخاب کردیم ... تا برای امروز که یه جلسه ... با استاد های کلاس ما و مسئولان دانشگاه بر گذار بشه..
صحبت کنه... البته گفتند که بچه های کلاس هم بیان که بتونیم این نمایندمون رو ساپرت کنیم.. من که حوصلش نبود...!!! نرفتم امروز..
تنها استادی که ... بچه ها همیشه ازش تعریف می کنند ... استاد زبان هست.... آخه کارش واقعا درسته....
جالب اینه که .. بچه ها اینقدر به قول معروف سرش قر اومدنند.. و سر کلاسش .. دیر به دیر حاضر می شدند.. قهر کرد..!!!
یک کار دیگمون اینه که امروز برن باهاش صحبت کنند از دلش در بیارند... ای روزگار چه کارا می کنی..

================================================

چند روز پیش داشتم .. آلوم های بچگی خودم رو نگاه می کردم... وای ی... اون موقع چقدر آدما مظلومند... پا ک... پاک.... چقدر دلم می خواد برگردم به دوران
6 سالگیم... یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه روزی!!I 'M BACK Again ..
================================================

از انریکه جونم هم ... می خواستم امروز براتون ... یه 6 تا دانلود تصویری از کنسرتش براتون بزارم... همون تی شرتی تنش هست که ... با اتومبیل بنز میبینید..
حیف شد... اهههههههههه.... لینکش رو گم کردم... خیلی اعصابم بهم ریخت..!!

در عوض یه خبر اینکه در 20 ژولیه::... انریکه به همراه شکیرا و ریکی مارتین و چند تا دیگه از خوانندگان لاتین و اسپانیایی... در فلوریدا اجرای برنامه دارند..
چه کیفی میده .. بودن توی اونجا..

راستی.. اون آهنگی که گفته بودم .. انریکه با کریستینا خونده .. لینکش رو برای دانلود گذاشتم.. مدتش کمه ... تقریبا یک دقیقه و 55 ثانیه هست..
زود دانلود میشه...>>>Hand In Hand


قسمت گالری عکس هم سر بزنید چند تا .. عکس از انریکه گذاشتم.. جدیده...
فعلا هم از خبرایی که به گوش میرسه... انریکه هنوز سخت مشغول پر کردن آلبوم جدیدشه....
یه مصاحبه هم هست.. فعلا ... نمیزارم .. دفعه بعد...
اینم جایزه های انریکه در سالهای خوانندگیش که گرفته..


2005

 

Billboard Latin Music Award: Latin Dance Club Play Track Of The Year

 

2003

 

Latin Grammy: Best Male Pop Album

 

American Music Award: Favorite Latin Artist

 

2002

 

American Music Award: Favorite Latin Artist

 

2001

 

World Music Awards: Best Selling Pop Male Artist

 

American Music Award: Favorite Latin Artist

 

1999

 

American Music Award: Favorite Latin Artist

 

1997

 

ASCAP Award: Best Composer

 

American Music Award: Favorite Latin Artist

 

Billboard Music Award: Artist of the Year

 

1996

 

Grammy: Best Latin Performer

 

Billboard Music Award: Album of the Year (Vivir)

 

ASCAP Award: Best Composer

 

ACE Award: Performer of the Year


در مورد دانلود اون دو تا کلیپ انریکه که یکی نوشته بود خرابن باید بگم من خودم از همین لینک ها دانلود کردم.. و تازه باید برای دیدن برنامهQuick time   رو داشته باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
لیمویی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

خواهش میکنم عکسا که قابلی نداشتن...!
باز خوب شد امتحاناتون درست شد وگرنه...!!!!

حبه انگور سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ق.ظ http://maryam1369.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام
ممنون سر زدی
می گما من که جرات ندارم شما را دعوا کنم
بعدشم شما هنوز می ری دانشگاه
خسته نشدی؟؟؟
به هر حال موفق باشی

من سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

شما تابستون ندارین؟!!!
یه سری به آرشیوت بزن. اگه تونستی حتی یک کلمه شون رو هم بخونی اسمم رو عوض می کنم! چشم درد گرفتم ولی نتونستم چیزی بفهمم. میشه کاریش کرد؟

دلتنگ سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://de

عاشق انریکم

زهرا جون سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ http://zahrajoon.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه به من سر زدی وبلاگ جالبی داری موفق باشید . یه تصحیح هم نیاز دارید البوم دوران کودکی ب تایپ نشده .....شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد