¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

خاتمی

واللا چی بگم ... از خوشگلیت هر چی بگم بازم کمه... ( اینو خامنه ای به احمدی نژاد میگه)

خاتمی هم رفت....اه...
چه روزایی بود.. ********* ایستاده ام چو شمع                 مترسان زآتشم**********



چه می شه کرد ... ما که بخیل نیستیم...
بابا چی میگی شما ...
خبر برنده شدن احمدی نژاد ... شب قبل از اعلام نتایج .... توی روزنامه کیهان چاپ شده..
ببینم مگه روزنامه ها ... شب چاپ نمی کنند .. که روز بدن بیرون ...
چطر شد این کیهان ... از همه روزنامه ها .... زودتر فهمید ... ها؟؟؟!! نه جالب نیست ..تو رو خدا . جالب نیست...
 چه خیال واهی... نه.. غلام؟!!
آخه ... بابا ... اینا همش.... بازی بوده ... برای خر کردن ... من و تو ... چرا نمیگیری..
آره من قبول دارم ... درسته ... اون زمانی که مردم به خاتمی رای دادند ... بیشترش ..
برای اینکه پوز اینا رو بخوابونند بوده ..
قبول.. اما ...
به این احمدی نژاد هم .. به همین دلیل بوده ... برای فرار از ... روحانیت ..
 بیچاره فکر کردن .. اگر اینو پس بزنند ...  دیگه خبری نیست.. دیگه فکر نمیکردند ...
ما کارشون به اینجا بکشه.... بزار بیاد .. خودتون می فهمید ..
 بابا نمکدون... بیا پایین .. با ما هم آره..!
آخه بابا..
نوشتند ... احمدی نژاد ... مردی از جنس مردم .. !!!!!!!!! .... ( مرچه چیه کله پاچش باشه)
شما ها که اینقدر با این رای زاقارت .... این ... دست نشوندتون ..
می نازید .. براش .. شعر... یار دبستانی رو ... میزازید ...
پس خاتمی چی که با این همه رای.... دهن همتون رو بست .. با یک رای قاطع..
هیچی... ازش ... نساختید ... حتی یک نماهنگ..
خامنه ای رو بگو ..
بابا... حالا که داره میره ازش تمجید .. تقدیر می کنی..
قربون صدقش میری..
چرا ؟
خب معلومه ... خرشون از پل گذشت .... منم بودم همین کارو می کردم..


 اینا .. هنوز احمدی نژاد نیومده ... موضع گیری رو شروع کردن
========================================================
بهتره یه خورده هوا عوض کنیم ..
امروز کلی گشت زدم ... تا انریکه .. چیزی برای دانلود پیدا کنم ..
البته پیدا کردم ...
اما چون باید خودم اول ببینم ... بعد بزارم اینجا.. آخه باید بدونم چیه ...
همینجوری که نمیشه...
فکر نکنم به این زودیا بشه ..شاید جمعه شد ..
آخه باید .. شبانه آنلاین بشم .... اونجوری داد بابام در میاد ..
راستی به اطلاع کسانی که ... کارت اشتراک اینترنت می فروشن برسونم ..
اگر بتونید بیاید سر کوچه ما .. خیلی خوبه ...
آخه فکر کنم این ماه .. بدجوری دارم ورشکسته میشم...
یه ۱۰۰ ساعتی شده . اونم روزانه ... اوههههههههههههههههههه
ای خدا ...ای فلک .. ای زمین .. هاهاهاهاهاه...
خب دیگه فعلا..


نظرات 5 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

دلت بسوزه دو تا بقالی سر کوچه ی ما هست خوراکشون هم کارت اینترنت! در ضمن مثل اینکه تو هم داری میری قاطی بقیه ی وبلاگ نویسایی که از موضع... ولش کن!
*ماهواره م کجا بود؟! اینجا با یه آنتن ۲۰۰۰ تومنی هم سرخود ۱۲-۱۰ شبکه ی عربی می گیره...
در ضمن آفت رو هم چک کن.

حبه ی انگور چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ

سلااااااااااااااااام
وای منم تو خوشگلیه این بشر موندم به خدا.
کارتم که مشکل همیشگیه من ه ه ه ه
بازم یه دنیا ممنون که سر می زنی
خیلی خوشحالم می کنی
موفق باشی

من چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

آف که جوابی نداره! مس خواستم بگم آف قبلیت رو نتونستم بخونم. می تونی دوباره برام بفرستیش؟‌با عرض معذرت البته!

الهه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ

آخ آخ بحث سیا سییییییییییییی......
نیان همگی مونو جمع کنن ببرن.
ازم پرسیده بودی چرا با غم می نویسم.
اینو بدون که شعر حرفه دله پس دست من نیست کاره دله....
مرسی که شعر های غمگینمو می خونی.

من پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

تو زنده ای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد