¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

من...

من نمیدونم این پدر و مادر ما چرا هی گیرن... عزیز من خب حوصلش نیست... حالا هی گبن برو فلان درس رو که ضعف داری... تمرین کن..

اهههههههههههههههههههههه... اصلا برام قابل تحمل نیست....

یادتون هست که گفته بودم این برنامه نویسی c مشکل... خب دیگه.. الان به جاهای حساسش رسیدیم.... که اصلا هیچ کس از بچه ها به جز 4 نفر...

فکرش رو بکنید از 23 نفر فقط 4 نفر حالیشون میشه.. اونم به خاطر اینکه خرخون تشریف دارند..

تازه... اصلش تقصیر این دانشگاه ( چی بگم خوبه )!...

اخه دقیقا ما 5 جلسه عقبیم... حالا شما فکرش رو بکنید .. ما دو جلسه رو از این برنامه نویسی گذروندیم ... البته 5 جلسه هم فلوچارت بوده...

اما 5 جلسه عقبیم.. چطور میشه ... این 5 جلسه رو جبران کرد در حالی که 8 مرداد.. امتحان داریم!!

از این طرف هم .. وقتی میام به پدر و مادرم شکایت میکنیم... میگن بخون...ا ههههههههههه... یعنی چی خب... مسخرشو در آوردند....

الان هم مثلا دارم توی اتاقم درس می خونم..!

وای... یکشنبه که رفته بودم دانشگاه... 4 ساعت اول رو برنامه نویسی داشتیم... 2 ساعت آخر هم ... ورزش... که امتحان داشتیم..

من نمیدونم.. با اینکه اینقدر اخلاق من بد... ( به نظر خودم ) چرا این معلم ها و استاد ها .. خوششون میاد..!

آخه میدونید.. من بیشتر موقع ها .. به خاطر این اخلاقم نمره می گرفتم!

مثلا ... دوران راهنمایی... سر درس زبان با اینکه یک دانش آموز متوسط بودم.. اما معللمون از بین این همه دانش آموز خرخون... به من نمره مستمر رو

فقط 20 داد...تازه اومد یواشکی به من گفت.... منم که به قول بابام آخر حال گیری با اینکه نمره مستمرم 20 بود .. اما پایان ترم رو .. شدم 13 !!

بگذریم... توی دانشگاه .. سر امتحان ورزش... اولیش که پرش بود .. نفر دوم شدم.. خب .. خوب بود دیگه..

دوی سرعت هم هی ... بد نبود.. اونم دادیم رفت.... وقتی می خواستم استارت رو بزنم .. تا نوبت من رسید .. استادمون گفت این پسر خوبیه!! وا...

برای همین .. سر طناب زدن ... با اینکه نمره کامل .. باید 50 تا می زدیم.. اما من 25 زدم.. اونم با ارفاق... گفت چون پسر خوبی هستی 50 تا.. اهههههه...

یه چیز دیگه هم اینکه ... سر هیچ مسئله ای به من شک نمی کنند...

همونطور که گفته بودم .. نا 5 نفر هستیم .. توی کلاسمون .. همیشه با همیم.. بیشتر خرابکاری ها هم ... کار ما هاست ...

2 هفته پیش.... بعد از اینکه .. بازیمون تموم شده بود .. رفتیم توی رختکن...یکی از همین .. بچه ها .. ( گروه ما) .. آب سرد رو ریخت روی لامپ روشن..

حالا شما فکرش رو بکنید ادامه اون رو...

این هفته هم..همه ما رو جمع کرد... 1 ساعت برامون سخنرانی کرد .. که من تا حالا مثل شما دانشجو نداشتم.. از این جور کارها وو برام اتفاق نیفتاده بود..

اگر بخوام میتونم بپیچنمتون.. خلاصه از حرف هایی که مثل یاسین توی گوش خر بخونند...!!

آقا یه شک هم به من نکرد..اوففففففففففف.... نفس کشیدم...اونم با اینکه بهم نمره داد... مطمئن شدم..

حالا هم مسئله بین بچه هاست که کی رفته لو داده... از دست این آنتن ها .. همیشه دردسرند...

من بدبخت با این برنامه نویسی چی کار کنم... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------


گفتند ... سیاسی ننویس... .. منم که دیگه زیاد حوصلش رو ندارم.. تازه وبلاگم رو در مورد این جور مسائل... ( این تازه وارد.. منتخب رو می گم) کثیف کنم...

کار این اکبر گنجی هم این طور که معلومه خدا رو شکر داره.. درست میشه...

حالا شما .. برای آخرین بار این رو ببینید.. >>>>>http://www.niuc.org/flash/Nezhd.swf


====================================================


یه شعری از انریکه هست.. که خیلی دوستش دارم.. خیلی نازه.. وقتی گوش میدید آدم دلش یه جورایی میشه.. می خوام ترجمش رو بنویسم...
این روزها هم که فقط دلم می خواد تنها باشم.. خیلی بهم حال میده .. راست میگن که ادم توی هر سنی یه ویژگی داره..


پری دریایی...


در زیر آسمان که متعلق به توست... نقطه ای برای من بگذار

و چه سعادتی که سحر گاه باز نخواهد گشت...

تمنا می کنم مرا با خود ببر...

به راهی بی بازگشت


مرا بر کف دستانت ببر

کور ، بی هیچ پرسش و چرایی...

بگذار تا من در اعماق درونت غرق شوم

هر شبانگاه..


اگر من زندگی می کنم..

و یا اگر خون رگهایم رخت بربسته

من تقاضای بیشتری ندارم

بیشتر از پایانی در دام تو...

و مردن در میان بازوان گشوده ی تو...

پری دریایی


من تقاضای بیشتری ندارم

بیش از عجین شدن با پوستت

و احساسی چون از هم پاشیدن زندگانیم توسط تو...

پری دریایی

بار دیگر..


بر من انوار مهتاب عاشقانت را بیفشان

بکذار تا من تنفست را احساس کنم

بگذار تا من تو را با کفهای دستم بپوشانم

که اقسانس آبی است

بگذار تا جای قدم هایت را ببوسم

بگذار تا به آوای قلبت گوش دهم

بگذار تا در امواجت غرق شوم

در اقیانوسی از عشق


اگر عضق ورزیدن به تو دیوانگی است

پس به طور حتم من دیوانه ام

اگر این دیوانگی برای تو باشد به تمامی ارزش دارد

من در طلب رفتن به دنیای توام

به جایی بسیار عمیق

و در آنجا تا ابد و همواره تو را بپرستم..


من تقاضای بیشتری ندارم

بیش از عجین شدن با پوستت

و احساسی چون از هم پاشیدن زندگانیم توسط تو...

پری دریایی

بار دیگر..

بار دیگر....


==============================


 

 

حالا زیاد رمانتیک نشید ... براتون خوب نیست..


" اسکاتلندی و سرویس ماشین"

اسکاتلندی با اتومبیلش وارد تعمیرگاهی شد و به مکانیک گفت:

لطفا یک استکان روغن موتور توی موتور ، چند قطره روغن در روغن ترمز در ظرف مخصوص ، و یک لیوان آب در رادیاتر اتومبیلم بریزید.

مکانیک گفت : لاستیکهایتان هم کم باده ، اجازه بدین تویشان چند سرفه کنم...!


*******************************************************************


"شام خانوم"


اسکاتلندی و خانمش آخر شب به رستوران رفتند و شمام خواستند.

گارسون گفت : فقط برای یک نفر شام داریم.

اسکاتلندی گفت : پس خانوم چی بخورند؟!


******************************************************************


"کیک"


مادر رو به دخترکوچکش گفت من دیشب دوعدد کیک در یخچال گذاشته بودم اما امروز یکعدد در یخچال است!

دخترک گفت : مامان جون چون تاریک بود آن یکی را ندیدم!

=========================================================


راستی این کلیپ آرش هست .. که با یه دختره می خونه.. میگه: به کسی نگو که دیشب تو رو من دیدم.. و ...

این آهنگ رو فکر کنم آرش از آهنگ آلبانیا .. دزدیده... آخه عین همین شعر رو اونا با همین آهنگ 3 سال پیش خوندن..! ( اینا همه عادی بابا مگه نه!؟ )

خب فعلا..

انریکه جونم زود بیا .. دارم میمیرم...

فضای اجاره ای !


چند روز پیش در یک وبلاگی خوندم..

هر گاه به مشکلی بر خوردی.. نگو  خدایا آه چه مشکل بزرگی... بگو آه مشکل من خدایی بزرگ دارم
============================================
سلام... امروز یه مطلب می خوام بنویسم.. که اصلا به موضوع وبلاگم ربطی نداره..
چون خیلی از وبلاگ نویس ها در مورد اجاره یک فضای خالی مشکل دارند..
برای همین تصمیم گرفتم... ایندفعه... در مورد این موضوع بنویسم...که البته اینم بگم..
که سر منشا اینکه به این فکر بیفتم...باعث و بانیش همش تقصیر این . دیوونست!
( حالا شما به دل نگیر)

===============================================


خب ... اگر بخواین عکس یا فلش با فرمت های jpeg jpg png gif bmp tif tiff swf 
توی وبلاگتون بزارید... باید برید سراغ این سایت
http://www.imageshack.us


 این سایت برای گذاشتن عکس بهترین فضا رو میده...تنها محدویتش مقدار یا حجم فایلتون..
که نباید از 1024 بیشتر باشه..
وقتی  وارد سایت شدید... در اولین صفه اون یک گزینه داره به نام بروس


 
روی بروسر کلیک می کنید.. بعد از توی هاردتون یک عکس رو انتخاب می کنید
و روی گزینه host it ! کلیک می کنید.
بعد از انتخاب باید یه چند ثانیه ای صبر کنید تا عکستون باگذاری بشه..
بعد از اون یک صفحه براتون باز میشه..از اونجا یک گزینه هست که نوشته..DIRECT LINK
روبه روی اون گزینه ... لینکی که عکستون در اونجا قرار داره رو نوشته خب این از این دیگه...

====================================================

اما اگر بخواین یک صفحه وب داشته باشید...
بهترین سایت البته به نظر من..این سایت
http://www.freewebpage.org
پس از ورود روی گزینه  Sign up now کلیک می کنید..
یه صفحه براتون باز میشه.. باید در قسمت FREE 
روی گزینه  کلیک کنید.. بازم یه صفحه دیگه..



.freewebpage.org         

http://yourname.freewebpage.org will become
your web site address.

در فضای خالی نام سایتتون رو می نویسید..
بعد هم روی  کلیک می کنید...
اگر اشتباه نکنم یه سری مشخصات می خواد که باید پر کنید..
بعد ار اونم.. تو صفحه جدید.. کلی ابزار داره.. که می تونید استفاده کنید..
اینم بگم برای بارگذاری عکس همون سایتی که قبلا معرفی کردم بهترینه..
طوری که حتی فتوبلاگ ها هم از این سایت استفاده می کنند..
اگر سوالی بود در خدمتم..

دیگه اینکه خبر خاصی از انریکه ندارم..فقط خدا کنه آلبومش زودتر بیاد .. چون دلم آب شد.


انریکه

MERCEDES G500 ENRIQUE IGLESIAS

در سال 2002 شرکت ebay که یک شرکت اینترنتی برای خرید می باشد خبر خرید یک مرسدس بنز مدل جی 500  رو داده بود.
این اتومبیل که به جت کهربای مشکی معروفه در فلوریدا 23 هزار مایل حرکت کرده.
این اتومبیل دارای چرخ های پهن ، سقف تا شو و آفتاب گیر ، درونش با چرم دوزی سیاه تزیین شده
و همچنین جلوی اون دارای طرح چوبیه و دارای سیستم صدای باس می باشد.
این خودرو قبل از اینکه انریکه اونو بخره و این شرکت برای تبلیغ از انریکه استفاده کنه طبق گفته فروشنده
قیمتش معادل 36،000 $ بود اما بعد با عکس هایی که انریکه با اون گرفت و یا بهتر اینکه اونو خرید قیمتش به 52،000$ رسید .
این خبر هم برای  هفته پیش بود منم شرمنده که این چند روز نتونستم بیام نت و این خبر رو زودتر بدم..
اما  آخرش که چی ؟!!! انریکه رو عشق است .
              

                


=====================================================

بازم میگم به قسمت های دیگر وبلاگ هم سر بزنید..
حالا خودم وقتی بیکار شدم و حوصلم گرفت ... باید این وبلاگ رو فهرست بندی کنم ..
آخه بلاگ اسکای که این قابلیت رو نداره .. همه زحمتش با خودمه .. بازم اوفففففففففففففف!!!
=====================================================

اینم چند تا لینک برای اسکرین سرور یا دمهای دسکتاپ .. یاهو ... هات بار و پوستر از انریکه


PosterNow: Enrique Iglesias
Type: Posters & Prints


Enrique Iglesias V2.0
Type: Desktop Themes  Size: 2.25 M  Date Added: 10/20/00  Source: JoyCrazy


Enrique Iglesias: Hero
Type: Desktop Themes  Size: 1.61 M  Date Added: 1/4/02  Source: Mystic


Enrique Iglesias
Type: Screen Savers  Size: 1583 K  Date Added: 6/27/03  Source: T & P SC
Latin Pop Performer Enrique Iglesias images display randomly in multi image slide show screen saver with two specially designed wallpapers.


Enrique Iglesias
Type: Screen Savers  Size: 2 M  Date Added: 6/12/03  Source: Celebrityscreensaver.com


Enrique Iglesias
Type: Screen Savers  Size: 1.5 M  Date Added: 6/4/00  Source: CelebrityScreenSavers.com


Enrique Iglesias 2
Type: Screen Savers  Size: 737 K  Date Added: 6/12/03  Source: Screensavershot.com


Enrique Iglesias #1
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
6 pictures


Enrique Iglesias #2
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
6 pictures


Enrique Iglesias #3
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
6 pictures


Enrique Iglesias #4
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
6 pictures


Enrique Iglesias #5
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
6 pictures


Enrique Iglesias #6
Type: Desktop Wallpapers  Size: (various)  Date Added: 4/28/02  Source: Altocelebs
5 pictures


Enrique Iglesias
Type: Winamp Skins  Size: 41 K  Date Added: 6/27/00  Source: JoyCrazy


Enrique Iglesias
Type: Winamp Skins  Size: 41 K  Date Added: 5/26/00  Source: JoyCrazy


Enrique Iglesias
Type: ICQ Skins  Size: 24 K  Date Added: 11/9/00  Source: JoyCrazy


Enrique Iglesias
Type: Hotbar Skins  Size: 34 K  Date Added: 10/20/00  Source: JoyCrazy


Enrique Iglesias 3
Type: Hotbar Skins  Size: 28 K  Date Added: 6/11/03  Source: Kemmi & Sherry
Another hotbar of Enrique Iglesias


Enrique Iglesias V2.0
Type: Hotbar Skins  Size: 50 K  Date Added: 10/20/00  Source: JoyCrazy


Enrique 4
Type: Yahoo Msg Skins  Size: 165 K  Date Added: 5/8/03  Source: Kemmi & Sherry


Enrique Iglesias 5
Type: Yahoo Msg Skins  Size: 85 K  Date Added: 5/8/03  Source: Kemmi & Sherry

========================================================


اینم چند تا موزیک از آلبوم های قبلی انریکه برای دانلود

Bailamos download
Enrique Iglesias Escape download
Enrique Iglesias Rhythm Divine download
Enrique Iglesias Be With You download
Enrique Iglesias Be With You download
Enrique Iglesias Rhythm Divine download
Enrique Iglesias Be With You download
Enrique Iglesias Be With You download
Enrique Iglesias Hero download
Enrique Iglesias Hero (Radio Edit) download
Enrique Iglesias Hero download
Enrique Iglesias Bailamos download
Enrique Iglesias Hero download
Enrique Iglesias Hero (Radio Edit) download
Enrique Iglesias Be With You11 download
Whitney Houston & Enrique Igle Could I Have This Kiss download

=======================================================