¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

دیروز وقتی رفتم میز رو تحویل بدم ... از بدشانسی من ... صاحب خود باشگاه بود ...
منم پیش خودم گفتم الان که برم ... ( دیگه آخرش رو خودتون فکرش رو بکنید )
اما رفتم دیدیم نه... فقط گفت ... چی کار کردی آقای ...
منم گفتم .. که حواسم نبود دیگه ... از این جور حرف ها..
اونم گفت .. شانس آوردی که خدا هم منو خیلی دوست داشت هم تو رو... چون اگه یکی اون زیر بود ... جوابش رو من باید میدادم... ( یعنی خدا منم رو هم دوست داره ... ا... نمی دونستم.. !! )
بگذریم...
اون قضیه دانشگاه هم ... که دیروز حل شد ... دیروز فقط یه امتحان ورزش دادیم... ( بارفیکس و دراز نشست ) کلاس های برنامه نویسی و فتوشاپ هم قرار که امروز از ساعت ۱ تا ۷ کلاس باشه.. من که حوصلش نبود ... نرفتم... آخه میدونید که جلسات اول چه جوری می گذره...
اما این استاد فتوشاپ رو عوض نکردند ... فکر کنم از لج هم که شده ... بچه ها رو میندازه..
خب این روزا که خبری از انریکه نداریم....
میدونید .. من این کلیپ انریکه رو وقتی به دستم رسید بدجوری داد کشیدم .. یا شایدم جیغ!
از آلبوم Quizas هست ... ولی خب من این کلیپ تصویریشو نداشتم...البته این مسئله برای ..
فکر کنم .. !!!؟؟؟؟ یه ۳ ماهی پیش هست.. که اونم شانسی در اومد...
امید وارم هیچ وقت مجبور نشید این کلیپ رو ببینید .. یا گوش کنید ... ولی اگر مجبور شدید ..
مطمئن باشید بهتون آرامش  میده.. به من که داد ... شما رو ؟؟!!
آهنگ امروز وبلاگم رو هم این آهنگ رو گذاشتم...

داستان این کلیپ انریکه هم غمناکه... raised eyebrow
انریکه تنها توی یه خونه است...تنهاست...و خیلی غمگین و ناراحت...
توی اتاق خواب...حمام..روبه روی آینه..حرف می زنه....می خواد خودشو راحت کنه...
از خودش فیلم میگیره...منتظر ایه که عشقش بیاد اما نمیاد..
آخر سر هم وقتی می خواد از ساختمون خارج بشه...توی آسانسور...یکدفعه تمام برق ساختمان قطع میشه...تمام چراغ ها خاموش میشه...انریکه توی آسانسور گیر میکنه...
ترس و استرس رو میتونید توی چشماش ببینید...فکر میکنید اون موقع چه اتفاقی می افته...
عشقش سر میرسه...اما چه دیر...با یه چراغ قوه توی تاریکی ساختمون..اما دیگه انریکه یی وجود نداره.. worried worried worried crying crying .....


MENTIROSO........دروغگو
اشعار : انریکو ایگلسیاس و چین گارسیا
من تنها کسی نیستم
که تو انگاشتی
من تنها کسی نیستم
که جهان را به تو ارزانی داشت
کسی که تو با نادانی بدو اعتماد کردی
مرد رویاهای تو من نیستم
اگر زمانی...
در حال نگریستن به چشمانت
دزدیدم
تکه ای از خیال را
امروز قسم یاد می کنم که قصد آزارت را نداشتم
و اگر در چیزهایی شکست خوردم طلب بخشایش می کنم
دروغگو
زیرا تصمیم من بر تو از این قرار است
که اینجا و در کنارم باشی
چند چیز را زمانی من به تو قول داده ام
دروغگو
اما این بدان دلیل است که بسیار دوستت داشتم
تو نمی توانی تصور کنی چقدر
و به همین دلیل من هرگز دروغ نگفته ام
او دروغگو
من تنها کسی نیستم
که تو انگاشتی
من تنها کسی نیستم
که جهان را به تو ارزانی داشت
کسی که تو با نادانی بدو اعتماد کردی
مرد رویاهای تو من نیستم
اگر زمانی...
در حال نگریستن به چشمانت
دزدیدم
تکه ای از خیال را
امروز قسم یاد می کنم که قصد آزارت را نداشتم
و اگر در چیزهایی شکست خوردم طلب بخشایش می کنم
دروغگو
زیرا تصمیم من بر تو از این قرار است
که اینجا و در کنارم باشی
چند چیز را زمانی من به تو قول داده ام
دروغگو
اما این بدان دلیل است که بسیار دوستت داشتم
تو نمی توانی تصور کنی چقدر
و به همین دلیل من هرگز دروغ نگفته ام
اوه دروغگو
اوه دروغگو











=======================================================

خب... این  چند تا لینکی که اینجا میزارم .... کلیپ های تصویری انریکه برای دانلود..

 QUIZAS   MENTIROSO   ESCAPE 

نظرات 4 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ق.ظ

mamnoon baraye clip qutarz

لیموی صورتی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.pacific.blogsky.com

یعنی جدی فک میکردی خدا دوست نداره؟!!!!!

من سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

خونه خراب کن شانس آوردی!

فریده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ب.ظ

خیلی عالی شد که این کلیپ ها رو برای دانلود گذاشتی یکیشو نداشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد