¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

انریکه

یک خبر از انریکه دارم اونم اینکه به احتمال زیاد ۱۵ روز دیگه آلبومش

 

Release میشه. خبر دیگه ای ندارم.


 انریکه 14 تا از 40 آهنگی که خودش نوشته آلبوم خواهد کرد و به بازار عرضه می کند

============================

در ضمن قسمت گالری متن آهنگ انریکه هم ... درست شده...
سعی کردم با فلش کار رو راحتر کنم...
فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
من دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

باور کن وقتی ایمیلهام رو چک کردم هر جک و جونور و جیز جرندی توش دیدم غیر از چیزی که منتظرش بودم! در ضمن دیگه نمی خواد به خودت زحمت بدی... فکر کنم تنها راهش اینه که جواب سوالهام رو تو قسمت نظرات وبلاگ درپیتم بنویسی. مطمئن باش بعد از خوندن نظرت رو حذف می کنم. پس هر چی دلت خواست بنویس. اصلا فحش بده که اینقدر خنگ و مغرور و احمقم که به جای کمک خواستن از یه نفر که بیخ گوشمه... هیچی ولش کن! منتظرتم ها...

لیمویی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.pacific.blogsky.com

اصولا کار خوبیه این البوم رلیز کردن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد