¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

امروز از چی بنویسم خوبه؟!!! ها؟؟!!
اوه... می خواین بدونید که چطور من عاشق انریکه شدم...!!
خب... من تا 5 سال پیش اصلا انریکه رو نمی شناختم... البته منظورم اینه که اصلا ازش خوشم نمیومد... به نظرم ... یه جورایی بود ... آهنگاش بهم حال نمیداد..
ولی در عوض عشق بریتنی و ریکی مارتین داشتم... و همینطور.. Boom funk ' Fly steps..  اما بعد از اینکه از شهر خودمون اومدیم اصفهان..
یعنی حدود 3 سال پیش ... کلی دلم .. گرفته شد.. چون کلی از دوستام رو از دست دادم... اینجا هم که زیاد با اصفهانی ها رابطم خوب نبود..
تازه چو خجالتی هم بودم... دیگه بدتر میشد...
خلاصه اینکه داشتم دیوونه میشدم.. بد جوری... نمیدونم... شایدم حتی 2 یا 3 بار آرزوی مرگ کردم.. دلم می خواست زودتر برم..
تا اینکه .. پیش خودم گفتم بذار چند تا از این خوانده هایی که تا حالا ازشون بدم میومد...( میگم بدم میومد یعنی اینکه وقتی به track اینا میرسیدم .. میزدم جلو)
ببینم..دقیقا یادم نیست... چطورش رو نمیدونم اما ... وقتی به انریکه رسیدم... چون اون موقع احساس تنهایی میکردم.. بهم کیف داد.. شاید باورتون نشه..
اصلا ... در اون لحظه اونقدر ازش خوشم اومده بود.. که دلم می خواست هر چی دارم بفروشم برم.. ببینمش..
حتی وقتایی که غمگین بودم .. یا شاد بودم .. برام فرقی نمی کرد ... با اینکه اون موقع نمی فهمیدم چی میگه اما .. نگاه می کردم...
تا اینکه ... یه روزی توی یکی از این چت روم ها بودم .. اتفاقا آی دی منم با نام انریکه بود..( که البته .. اون آیدیم فعلا هک شده! )
دیدم یکی اومد بالا گفتش از آی دیت خوشم اومد.. منم اول موندم!!! یعنی چی؟؟؟!!
اما بعد پیش خودم گفتم که اونم حتما یکی هست عین خودم..  خلاصه اینکه ... اینقدر با طرف ... حرف زدم .. که نگو... روزی نمیشد که باهاش نزدیک به 2 ساعت
حرف نزنم... اصلا اگر بعضی روزها نمیومد ... دلم میگرفت..
اصلا اون بانی اصلی این شد که من یه انریکه یی واقعی بشم.. اون منو با انریکه آشنا کرد.. من حتی اون موقع اسم آلبوم ها انریکه هم نمی دونستم...
حتی بیوگرافی اون رو هم نداشتم...  دیگه بدجوری افتاده بودم ... هر وقت هم میومد بیشتر بحثمون در مورد انریکه بود و خبراش... بعضی وقتها من .. خبرا تکراری بود
بعضی وقتها اون..که البته بیشتر من.. چون از منبع هایی می گرفتم که برای خیلی وقت پیش بود..
تا اینکه .. یه روزی بهم گفت امین باید ببینمت.. واییییییییییی... منم که خجالتی .. هر دفعه اینو می گفت براش یه بهونه ... الکی میاوردم ....
آخه برام سخت بود دیگه..
بعد هم به خاطر همین موضوع و این اخلاق بد من.. ارتباطمون کم شد.. تا اینکه ... قبل از فروردین .. فقط یه آف ازش داشتم ... که اونم برای کنکور بود..
تا حالا که اصلا ازش خبر ندارم..
منم ÷یش خودم اون موقع گفتم حالا که .. دیگه دوست انریکه ای ندارم... یعنی باید انریکه رو بذارم کنار... تا اینکه اون رو فقط در همین حد بشناسم..
باید دست به کار میشدم دیگه... اینم از الان من.. یه انریکه ایی واقعی... یکی که اون رو می پرسته..
اون موقع .. من همه در موردش می پرسیدم .. اما حالا برعکس شده..
حالا هم اگر اون بیاد ... میبینه که .. این طرفدار انریکه آماتور حالا چی شده... باور کنید .. الان لحظه شماری می کنم ... تا یه بار دیگه آف هاش رو ببینم...
یه مطلب دیگه هم هست.. که برای 3 هفته پیشه..

من که اصولا تریپم انریکه ایی هست... البته مادر و پدرم چند بار بهم تذکر دادند اما کو گوش شنوا....

توی اتوبوس بودم... داشتم میرفتم دانشگاه...
چشمتون روز بد نبینه.. یه پسره رو دیدم... فکر کنم حدودا 21 یا 23 ساله ... تریپش انریکه ایی ... قیافش هم همینطور..
مو نمیزد.. تنها فرق یبن من اون این بود که اون پیرهنش مشکی بود اما من سفید..
اونم تا چشمش به من افتاد خیره شد... اصلا انگار 2زاری هردومون افتاده بود که بابا انریکه رو عشق است...!!
یه لحظه گمش کردم... بازم از دست این خجالتی بودن... آخه خره ... اون که دیگه...اهههههههههههههه... اعصابم ریخت بهم... چقدر دلم می خواست برم جلو..
با هاش حرف بزنم... الان هم کلی دلم .. داره آب میره که  چرا نرفتم جلو.. به جون انریکه اگر فقط یک بار... یک بار دیگه ببینمش .. میرم باهاش حرف میزنم..
می گن شانش در خونه آدم رو یک بار میزنه...
حالا فعلا توی خماریش میمونم.. تا بعد ببینم چی میشه...
راستی نمیدونم شما این کلیپ Addicted  انریکه رو دانلود کردید.. ( طرفم با انریکه ایی هاست)
حتما ..حتما...حتما دانلودش کنید... به خدا ضرر می کنید.. من خودم تو هفته اولی که دانلودش کردم... توی همون یه هفته .. نزدیک به ۴۵ یا ۵۰ بار دیدمش..
اشکتون رو در میاره.. اصلا به نظر من این کلیپ انریکه از همه بهتره...شایدم از Hero  بیشتر...

==============================================

یه چیز دیگه ... اون چند تا لینکی که گفته بودم یادتونه... بالاخره پیداش کردم... آخیش..
جدیده.. از تو تکزاس و هاستون هست... خودم همشون رو ندیدم...
لذت ببرید... تماشا گران رو با سوتاشون..
جای من خالی..




Video Clip 1

Video Clip 2

Video Clip 3  

Video Clip 4

Video Clip 5

Video Clip 6

Video Clip 7

نظرات 10 + ارسال نظر
لیمویی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

ببینم طرف اولت دختر بود؟!!!
الان تو کجایی پس؟!!
addicted که خیلی قدیمیه حالا میگی؟!!

الف: آره
ب: همین دورو برا... نوشتم که!!
ج: میدونم قدیمیه اما شاید خیلی ها ... دانلود نکرده باشند..

می نی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ http://maryam1369.blogfa.com

سلام آقا من عینکمو نزدم نمی تونم اینا رو بخونم می شه رنگشو عوض کنی؟
راستی اپم دوست داشتی بیا
فعلا بابای

من چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

نمی دونستم اینقدر عشق انریکه ای!
من که فقط با همون بایلاموسش حال می کنم. فکر کنم الان شبیه چند سال پیش توام!

راستی راجع به علف و اینا... از یه دانشجوی فسقلی ترم هیچی کشاورزی نباید انتظار دیگه ای جز علف داشته باشی. خدا رو شکر کن فقط علف بود... اگه سکویا بود که دیگه...
هیچی بی خیالش!

الهه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.scarlet.blogsky.com/

سلام:
من نمی تونم اینا رو بخونم....
به یه رنگه دیگه بنویس جونم.
ولی وبلاگت خوشکله.

حبه انگور پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ق.ظ http://maryam1369.blogfa.com

سلام
بابا سفید بنویس
کور شدم اما خوندم
می گما به نظر من ادم خجالتی باشه بهتره تا بچه پرو باشه.
این جوری بهتره.
البته به خود ادم بد می گذره اما دخترایی مث من می پسندند(خنده)
خلاصه اینکه موفق باشی

من پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

آخه پسر خوب من که نگفته بودم عشق انریکه م! دوستم از اسم من سوئ استفاده کرده بود... اگه دستم بهش برسه...
ولی خوب همچین ازش بدم هم نمیاد. فقط هم آهنگ بایلاموس رو ندارم!
اگه اشتباه نکنم جدیدترین آلبومش هفت باشه که اون رو هم دارم... بذار مودم دوستم درست شه... اونوقت همچین رو سرت خراب شه که پشیمون شی!
کلا با همین یه دونه آهنگش خیلی حال می کنم... نمی دونم چرا؟!

مهسا جون پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.mahsaj0on.blogsky.com

سلام دوست عزیز اینو بدون که تو خودت یک پا انریکه هستی و به این موضوع شک نکن ...مرسی از اینکه به من سر زدی...موفق باشی

سروش پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.lengejoorab.mihanblog.com

سلام
من را هم از انریکو خوش آمده
ها ها ها نمکونم من
یه سر به وبلاگ من هم بزن عزیز

انریکو - فنز جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://enrique-fans.co.sr

سلام...وب خوبی داری و قابل پیشرفت...به من هم سر بزن...از حضورت خوشحال می شم........!

mehdi شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://rickymartin.persianblog.com/

سلام پسر..عجب وبلاگ توپی داری..این جوریشو دیگه ندیده بودم......قالبت خیلی ردیفه...خصوصا اون فلش و در کل زدی رو دست قالب من....دمت خیلی گرم..راستی من همین دو دقیقه پیش آهنگ not in love اونو گرفتم..از سایت خودش...نداشتم..تو هم اگه اونو نداری..بگو تا بگم چطور ی دانلودش کنی..راستی...دروغ نمی گما ..بیشتر وبلاگت رو خوندم..تجربه تو اتوبوس جالب بود...ببین جون من اگه قدرتش رو داریا...دفعه بعد که دیدیش حتما برا خودت یه رفیق انرگویی دست و پا کن..چون من که تا حالاش نتونستم یه رفیق ریکی مارتینی برا خودم پیدا کنم...مرسی که بهم سر زدی..ممنون از مطالب قشنگت...دمت گرم..دوستت دارم و بازم بهت سر می زنم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد