¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود


اه بابا ... ولم کن ... امروز دیگه اصلا حوصله ندارم ...خودتون برید دیگه...

( چقدر گیر شدن اینا امروز ) ! اوفففففففففففففففففففففففف

..... ) حالا ما صبر می کنیم تا تو بیای بعد با هم میریم دیگه ...

ول کن هم نیستنند .. آخه تو که دیگه سیستم منو هم جمع کردی ... خودتون برید دیگه

نگران چی هستید؟؟!!

ساعت : 5/30

جون الان میرم خونه اینا هم که نیستند ... از همسایه مون کیبورد رو میگیرم ...

میشینم پای سیستم ..

!!!!!!!!!!! ای واییییییییییییییی..

ماشین که هنوز هست ... یعنی هنوز نرفتن ؟؟!! اهههههههههه... این از شانس من.

سلام ... نرفتین که هنوز...

..... ) صبر کردیم .. تا با هم بریم ..

اعصابم بد جور خط خطیه..

نمیدونم چی شد گفتم باشه میام ...

آخه بیچاره ها .. بد جور ایندفعه ...سه پیچ شده بودنند... اگه می گفتم نه..

دیگه باید دور خیلی چیزا رو خط می کشیدم...

چقدر هم .. معطل شدند.. اونم به خاطر من .. آخه من چه طحفه ای هستم ..

برای شما که فرق زیادی نداره .. من بیام یا نه..

مثلا قرار بود ساعت 4 برند .. الان هم که ساعت .. 6/30 ..

منم که با تمام خونسردی .. حمام و ناهارم رو خوردم .. اصلا بیخیال بودم ..

بریم دیگه ..

این دوست بابام .. از شهر کرد ... یه بار اومده اینجا...

من شنیده بودم ... اینا ساده اند ... اوفففففففف... ساده چیه بابا.

انگار 100 ساله که ما رو میشناسند .... رو نبود که ...

حالا به اصرار اونا ... ما هم باید بریم شهر کرد..

من رو هم که به زور دارن میبرند.. ( مثل همیشه )

الحق که لُرن بابا .. با اون آدرس دادنشون ...

یه 1 ساعتب فقط توی شهر داشتیم باهاشون در مورد آدرس بحث می کردیم ...

وارد خونه شدیم..

ااااااااااااااااا..!!!

بابا اینا که خیلی ساده اند ..

یه خونه با 200 متر زیر بنا ... و 150 متر ساخت ..

یه حیاط ..4 متری ...

با یه تخت ... بزرگ برای نشستن .. اون گوشه هم که ... رخت و لباساشون آویزون بود.. از جمله ... زیر شلواری... زیر پیرهن و خودتون بقیش رو حدس بزنید ..

سقف حیاطشون هم که ایول با حال بود ..

تمامش ... پر از انگور... رونده ... چه باحال بود .. خوشه ها آویزون ..

البته هنوز خوب نرسیده بودند ..اما زیاد بودند ... وقتی زیرش میشینی .. کلی بهت حال میده ... خنک ...

داخل اتاقاشون هم نمیگم .. دیگه طولانی میشه ...

خدایش خیلی با آدم راحتن ... اصلا انگار نه انگار ما مهمونشون هستیم ..

انگار یه فامیل 120 ساله ..

اونقدر با هات راحت رفتار می کنند .. که نگوووووووو... از خانوادت هم باهات راحت ترند..

واییییییی...

مثلا می خوان بگند ..

اگر زحمتی نیست اینا رو ببرید توی آشپزخونه..

میگه ... اینا ببر توی آشپزخونه ..

همه حرفاشون امریه ... رو رو برم ...

من که اینقدر دارم برای تو .. اینور و اونور میرم ... براتون این همه کار می کنم ..

برای بابام منت میزارم ... ( اعصاب بدجور قاطی )...

شبش که نگو .. خنک .. خنککککککککککککککککککککککککک

یخ می کردی... من که یخ زده بودم ..

صبح که رفتیم توی یک باغی.......

آها ن یادم رفت .. اینو بگم ..

اینا ..

توی حیاطشون از این چیزا که باهاش ... کره و پنیر درست می کنند .. بود ..یادم رفت اسمش رو .. همینا که عشایرا دارند .. همه چیزشون خونگی بود ..

حتی.. گوشت .. مثلا هفته ای ... یک گوسفند یا مرغ رو ... خودشون می کشتند..

عامل قتاله هم .. کنار درشون بود .. بیچاره گوسفنده .. که اون بالا آویزون میشه !

منم که نفهمیدم چه جوری خوردم اون غذا رو .. اصلا دوست نداشتم .. حالم بدجوری گرفته بود ..

اما مرباش خوب بود ..

رفتیم بیرون صبح ... بعد از کلی .. دربه دری... یه باغی پیدا کردیم ..

که آشنای طرف بود ...

خیلی بزرگ بود .. یه .. 3 هکتاری میشد .. شایدم بزرگتر...

کلی درخت .. گردو و بادم ..

و خیلی بیشتر هم بوته های انگور بود ..

ما هم زیر یکی از این درخت ها نشستیم ..

بساط کبابش هم من درست کردم .. نمیدونم چرا ... تی شرتم که سفید بود سیاه نشد ؟؟؟! اولی بار بود ..

بعد از ناهار..

این برادرم با بچه های طرف رفتن ... سراغ درخت های بیچاره ..

چقدر بادم چیدند ... کلی .. زدیم توی رگ ..!

اگرهیچ چیزش حال نداد این بادم ها خوب حال داد ...

دختر کوچولوش خیلی نمکی بود ... پسرش هم که . شیطون اوففففففف... این با دادش من ... شده بودند این گروه خشن ...

منم که لم داده بود م... توی این هوا .. عجب هوایی بود ...

مثل همیشه .. بچه مثبت ...

یه چشمه هم اون پایین بود ... آبش یخ ... زلال...

یادم رفت بگم ..

موقع اومدن .. یه پسره بد جوری اعصابم رو خورد کرده بود ..

نیم وجبی .. دو بار اومد از کنار من .. که خاک هم بود .. با دوچرخه بوقیش ..

ویراژ ،، شیطونه می گفت با مخ بکوبمش .. توی خاکها...

از کنار یه دریاچه هم .. رد شدیم ... اونم جالب بود .... تور ما هیگیری و مردم ..

باهم یکی شده بودنند ...

یه چیز جال این بود که ...

اگر شنیده باشید به شهر کرد می گن .. بام ایران ..

آقا .. بعد از اون .. 3 تا شهر دیگه هم .. نوشته بود بام ایران ..

ما که نفهمیدیم کدمشون .. بام ایران ..یکدفعه تهرانی ها هم می گفتند .. برج میلاد .. خیالشون راحت میشد..

فکرش رو بکنید .. دارید از سفر بر می گردید ...

خوابتون هم میاد در حالت خلصه ..

لم دادی روی صندلی... عقب.. جفت پاهاتم ... چسبوندی رو صندلی جلو..

نوار هم داره ... شجریان می خونه .. توی حال خودتی ..یکدفعه

یکی مثل برادر من .. کسی که .. یه چند ماه باهاش ... قهری.. اعصاب هم نداری..

بگه . این "مدرن تالکینگ" رو بذار ..ا ههههههههههه.

کلی .. ضد حاله نه ؟...آخه بچه .. ول کن اینارو ... همیشه که نباید ...

دوم .. دام ..دین... باشه ... بعضی موقعه ها هم ... سنتی می چسبه ...

من که دیگه توبه کرد م .. برم شهرکُرد اونم خونه اینا .. تازه خیلی چیزا رو نگفتم ... اولین و آخرین بارم بود .. تازه بابام گفت اینا که لُر اصیل نیستند ...

حالا بگو لُرهای اصیلشون چه جوریند ... اوییییییییییی..

خب...

جای همتون سبز...

جالب بود .. به حتی اگر بخوای به اون مثل یک تجربه هم نگاه کنی...

این دو روز که نبودم دلم برای خیلی ها تنگ شد ... آه...

راستی...

========================================================

این کلیپ Quizas رو خودم دانلود کردم .. خیلی با حاله ... اونم اشکتون رو در میاره.. انریکه ... یه .. پسر با بچش رو به پدرشون .. که پدربزرگ بچه میشده میرسونه.. خیلی نازه ..

چند تا دیگه از کلیپ ها هم هست که میزارم .... برای دانلود ..

البته خودم هنوز دانلود نکردم .. اما میدونم که جواب میده ..

دو تا آلبوم .. برای دانلود می زارم ..

یکی از آلبوم جدید " بریتنی اسپرز " یکی دیگه هم .. از این دو تا دختر lepsian که

خودم خیلی ازشون خوشم میاد... با با حال می خونند ..

از انریکه هیچی...!! فعلا ..

 



QUIZAS
  
MENTIROSO 

 
ESCAPE  

HERO REMIX 

 
HERO 

 
BAILAMOS  

YOU´RE MY # 1 (with ALSOU)  

     خانوم بدجنس... کنکور قبول شدی یا نه ؟؟؟!!!!!!! .. من که این مدت نبودم .. نمیدونم

یادم رفت بگم .. این خانوم بدجنس همونی هست که .. منو انریکه ای کرد ..

برگشته ... تازه اونم بی خبر.. گفته که نمیدونستم .. که اینقدر مهم باشم ..

خب شما هر جور دوست داری فکر کن ... واقعا که..

از دیوونه هم معذرت .. چون اوندفعه DC شدم ...

از محمد جواد هم معذردت ... راستش هنوز نرفتم ببینم ... برای طراحی قالب اون وبلاگ ... شرمندم .. میفته برای ... 20 به بعد...

فعلا ... با باییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....

 =====================================================



Britney Spears - In The Zone 

1. Me Against The Music - (featuring Madonna) 
2. Boom Boom, (I Got That) - (featuring Ying Yang Twins) 
3. Showdown 
4. Breathe On Me 
5. Early Mornin' 
6. 
Toxic 
7. 
Outrageous 
8. 
Touch Of My Hand 
9. Hook Up, The 
10. 
Shadow 
11. Brave New Girl 
12. 
Everytime 
13. 
Me Against The Music - (Rishi Rich's Desi Kulcha remix,bonus track,featuring Madonna)



========================================================


TATU
 

1. All the things she said Blackpulkremix
2. After School special Dj Mark'sremix
3. Насне догонят HarDrumремикс
4. 30минут HarDrumремикс
5. Ясошла с ума HarDrumремикс
6. Насне догонят FlyDreamремикс
7. Робот FlyDream ремикс

نظرات 4 + ارسال نظر
من شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

1_ حموم رو نمی خورن، می کنند!!! فارسی را پاس بدارید لطفا!
2_ کی گفته شهرکرد بام ایرانه؟ کوه گنو بام ایرانه!!!
3_ بابت برگشتن اون دوست انریکه ایت تبریک!
4_ کوفتت شه سفر به این باحالی... در ضمن لرها دیگه اینقدرا هم چیز نیستند! بیچاره ها فقط یه ذره لرند!
5_ تو که جدیدا یه طرف بریتنی هم مایل شدی میشه لینک آهنگ یا کلیپ ooops رو برای دانلود بذاری؟ فحش نده خوب می دونم قدیمیه چیکار کنم دوستش دارم!
6_ یه فکرایی واسه قالبم کردم اما خوب فقط در حد همون فکره! شاید تا چند روز آینده به عمل هم تبدیل شد. به هر حال ممنون بابت همفکریت.
7_ بابا شجریان!

اگر oops رو پیدا کردم...تازه من که گفته بودم اول عشق بریت داشتم ..

انریکو - فنز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ http://enrique-fans.co.sr

سلام...دوست عزیز...یکی به وب من اومده بود و گفت که وب تو آخرشه...ولی فکر نمی کنم موضوع اصلیت انریکو باشه

mehdi یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ب.ظ http://rickymartin.persianblog.com/

سلام...آپدیت جالبی بود....ولی من همه رو خوندم..کنجکاو شده بودم ببینم آخرش چی می شه..ولی هیچی نشد..گفتم شاید اونجا عاشق شده باشی...یا حداقل عاشقت شده باشن..با این حال جالب بود...بایت کلیپا ممنون..ولی من وقت ندارم دانلود کنم......چون اوضاسرعت خط من حسابی خرابه....

نازنین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ http://britneyspearz.persianblog

salam
nemidoonam faghat man nemitoonam nesfe matlabato bekhoonam ya hame.nesfish maloom nist

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد