¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

انریکه

چند تا آهنگ از انریکه می خوام بهتون معرفی کنم و بگم چه موقع اونها رو گوش

 

 بدید که بهتون حال بده :

 

وقتی می خوای باهاش باشی Be With You

 

وقتی چشمات نمیتونن دروغ بگن Sad Eyes

 

وقتی دیدی از عشقت فرار میکنه Escape

 

وقتی عاشقی Hero

 

وقتی پیش خودت شاید شاید میکنی Maybe

 

وقتی بی خیا ل عشق هستی Not In Love

 

وقتی قدرت باقی موندن داری I Will Survive

 

وقتی آرزوش رو داری Wish You Were Here With Me

 

وقتی نیاز داری یه چیزی بگی Say It

 

وقتی آزادی Free

 

و ...

 

 

 

و حالا می خوام با اینکه ادبیات فارسیم خیلی ضعیفه چند تا جمله بگم :

 

چرا وقتی دوستت دارم از عشق من Escape می کنی .

 

چرا وقتی میگم I Have Always Loved You باورت نمیشه.

 

چرا وقتی میگم میخوام Be With You میگی تو نه.

 

چرا وقتی میگم میتونم برات Hero باشم منو رد می کنی.

 

چرا وقتی میگم Sad Eyes هرگز دروغ نمیگن باور نمی کنی.

 

چرا وقتی میگم You’re My Number One فکر می کنی دروغ میگم.

 

چرا...؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

می دونید یکی از دلایلی که من انریکه رو خیلی دوست دارم چیه؟

 

اینکه انریکه راجع به موضوعی خوند که من ندیده بودم قبل از اون هیچ

 

خواننده ای خونده باشه اونم آهنگ Quizas که طرف صحبتش بیشتر با

 

پیرها ست.

 

یکی دیگه از دلایلش اینکه انریکه هر چیزی رو که یک خواننده نیاز داره در

 

خودش داره.

 

خوشگل نیست که هست. خوشتیپ نیست که هست . خوش هیکل نیست که

 

هست .

 

خوش قد و بالا نیست که هست. جذاب نیست که هست . با مزه نیست که هست.

 

آهنگهاش قشنگ نیست که هست. معروف نیست که هست. و از همه مهمترراجع

 

به چیزی که من خیلی دوست دارم می خونه یعنی عشق و خیلی موقعها حرف دل

 

 من رو میزنه.

 

فقط خدا کنه با آنا ازدواج نکنه چون به نظر من که به هم نمیان.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ق.ظ http://pardismadhous.blogsky.com

آخ آخ آخ پسر تو هم افتادی تو دام عاشقی؟! شوخی کردم به خودت نگیری یه موقع! اینکه چرا نظرت رو حذف نکردم ۱۰۰۱ دلیل داره. مهمترینش اینکه تو این چند روز کامپیوترم پوکیده بود! راستی من اونقدرا هم که تو فکر می کنی خنگ نیستم! یه نفر پسووردم رو گیر آورده بود و قبل از اینکه من آفهام یا میلهامک رو. چک کنم زحمتشو برام می کشید و همه رو پاک می کرد! واسه همین نمی تونستم آفهای تو رو ببینم! من هم گفتم شاید برام ایمیل بزنی واسه همین اونجا رو هم چک کردم. در ضمن من فرق بین آف و میل رو هم می دونم. فرقش به تفاوتشه دیگه! به هر حال ممنون از راهنماییهات...
پسوردم رو هم عوض کردم... دور از چشم نامحرما.

دوست من!!!(سارا) پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ب.ظ

ببین من خودمم ها! دوستم کشته مرده ی انریکه ست. خواستم فقط همینو بگم! تو گلوش گیر کرده بود که به یکی بگه!

احسان جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ق.ظ http://toptentak.blogfa.com

سلام .
دمت گرم خیلی با این آپت حال کردم واقعا همینطوریه ولی
تعجب چرا از آنلی یو ننوشتی
من آپ کردم دوست داشتی سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد