¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

داستان...

 آبگوشت

زن وارد قصابی شد و گفت : " تورو خدا کمی آشغال گوشت یا چربی به من بدهید ... مدتی است بچه هایم گوشت نخورده اند."

مردی که آنجا بود گفت: " به حساب من یک کیلو گوشت به خانم بده! ."

زن از شوق بر خود لرزید و برای مرد دعا کرد.

ظهر شوهرش آمد. بوی آبگوشت مرد را حیرت زده کرد...زن جریان را مو به مو برای شوهرش تعریف کرد.

مرد نان را سر سفره گذاشت و از زن خواست تا خودش آبگوشت را در ظرف بکشد. مرد کاسه خودش را دست نزد و سیگاری روشن کرد

و به تماشای خوردن همسر و چهار دخترش نشست....

دقایقی بعد پاکت خالی سم را از جیبش بیرون آورد و به خود بالید که زن خیانتکار و دخترانش را به سزای اعمالشان رسانده!! ....

=======================================

زلزله

زمین زیر پایش می لرزد ... ناگهان سقف اتاق طوری روی سرش میریزد که در فضای دو و سه متری در اتاق گیر می کند...

بعد از سه -- جهار ساعت دردی که پایان دهنده نه ماه انتظار است وجودش را فرا می گیرد...

احساس می کند دو فرشته مهربان در کنارش هستند و نوازشش می کنند.

با پا گذاشتن نوزاد به عرصه حیات از هوش میرود و صدای گریه نوزاد امدادگران را به آنجا می کشد...

======================================

می دانم خواهی آمد

 

باز هم غروب جمعه است ... کنار گلهای بهاری نشسته ام و چشمانم  را به آسمان پر ستاره دوخته ام .. با یک دنیا دلتنگی  و انتظار دیوان حافظ را باز

می کنم.. می گوید:

حافظ وصال می طلبد از ره دعا

                                  یا رب دعای خسته دلان .. مستجاب کن

جوابم را می گیرم.. دلم روشن می شود.. می دان خواهی آمد.. راستی! من انتهای جاده غربت .. همان آشیانه آخرین پرنده مسافر است.

 

=======================================

دوست

من از میان آفتاب و مهتاب و دریا و کویر و دوست...

دوست را بیشتر دوست دارم.!

نظرات 1 + ارسال نظر
اشکمهرکوچولو سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬امیدوارم خوب باشی٬ ممنون که پیشم اومدی عزیز ٬ چه متن این دفه جالب بود ٬ لذت بردم ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد