¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

¦¦ EnrIque PersIan ¦¦ :: the first website persian for enrique f

enrique, iglesias, enrique iglesias, enrique+iglesias, www.enriquepersian.com,انریکه ایگلسیاس ، موزیک ، انریکو ،‌ دانلود

انریکو...

پیام انریکو به طرفدارانش.....


من لازم است در اینجا از همه شما به خاطر در خواست ها ، کارت های تبریک و هدیه هایی که شما برای روز تولدم تشکر کنم. شما بدرستی آگاهید ، من می پذیرم و شخصا همه چیز هایی که شما فرستادید. و این واقعا سهم بسیار کمی هست.
این موفقیت های بزرگ مدیون دلواپسی های شماست.
روز تولد من در استدیو ضبط باعث خستگی من شد. من الان سخت مشغول تهیه آلبوم جدیدم هستم و امید وارم این آلبوم جدیدم با استقبال خوبی مواجه بشه.
یکبار دیگه تشکر می کنم از نامه ها ، در خواست ها و هدیه های شما ....  خبر های جدیدی که در مورد آلبوم من بزودی میرسه رو دنبال کنید.

انریکو
{ پست شده 15/17/2005 ایالات متحده آمریکا }


ما هم به انریکو روز تولدش رو تبریک می گیم .... و میگیم دوست داریم...
===================================================


علاقه مندی های انریکو.....


غذا : چیز برگر
DVD: من تمام فیلم ها رو در زمان خودش نگاه می کنم
CD: Bruce Springsteen "Born in the USA"
روز های بیکاری: در جزیره کاربین
عید میلاد مسیح : بهتریم هدیه ها را  دوستانم در سال جدید ( میدم و می گیرم)
مجله: من تمام مجله ها رو می خونم از جمله >>> Time, Maxim, Forbes, US, etc...
کلاه : کلاه های ورزشی لس آنجلسی


===================================================

 

Enrique Iglesias's Profile :

Birthday : 8, May 1975 ( Thursday )
Zodiac Sign : Taurus
Blood Type :
Height : 180cm
Weight : 80kg
Measurement :

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ali جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://waited.blogsky.com

salam doste man
yek ensan baraye che migeryad
jiz inke vasele kokabe darakhshani shanad.
nashoud barat farsi benvisam
felan amantdar khodavand...

اشکمهرکوچولو جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام ٬‌امیدوارم خوب باشین ٬ ببخشید اگه منم دیر تولدتون رو تبریک گفتم ... اما الان میگم : تــــــــــــــــــــو لـــــــــــــــــد مبارک ٬ ممنون که پیشم اومدی٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

اشکمهر جان تولد من نبود که...
تولد انریکو بود....

علی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:36 ب.ظ http://waited.blogsky.com

مردان الهی کشاورزانی هستند که دل ها را شیار می کنند جان ها را شخم می زنند نفوس را آمادگی می دهند و نهال وجود انسان را به جایی می رسانند که طوبی شود.
ای دوست از هم اکنون به دنبال استد و اولیائ الهی باش
کلام ایشان قلیل الحجم و کثیرالمعنی است....
از هم اکنون شروع کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد